SPOMASZ - Serwis i części zamienne. Szybko i profesjonalnie

⤴ ukryj

  • profichef
  • modermo
  • bartscher
  • hendi
  • dora
  • santos
  • roller-grill
  • fimar
  • waring-commercial
  • potis

SPOMASZ-Nakło - Serwis urządzeń gastronomicznych

 

 

Oferujemy profesjonalny serwis urządzeń gastronomicznych marki Spomasz-Nakło. Działamy na terenie całego kraju. Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie w branży gastronomicznej co znacznie pomaga nam w szybszym i trafniejszym rozpoznaniu przyczyn awarii i uszkodzeń. Doskonale wiemy jak ważna jest szybka reakcja i skuteczna naprawa sprzętu, który podczas codziennej pracy w gastronomii poddawany jest często bardzo dużemu obciążaniu i jest niezbędny do prawidłowej i ciągłej pracy lokalu.

 

 

Abonamenty serwisowe

Oprócz ogólnopolskiego serwisu urządzeń SPOMASZ oferujemy również specjalne abonamenty serwisowe polegające na stałych i regularnych wizytach naszych serwisantów oraz cyklicznym dostarczaniu środków chemicznych (myjących i pielęgnujących) pozwalających na zmniejszenie ryzyka powstawania najczęstszych usterek urządzeń gastronomicznych wynikających bardo często z niedbalstwa lub wręcz niewłaściwego użytkowania. W zależności od wybranego abonamentu serwisowego dostępnych jest aż 12 przeglądów w ciągu roku wraz z 12 pakietami chemii. Tego typu rozwiązanie zapewnia nie tylko regularne przeglądy serwisowe urządzeń gastronomicznych, ale także systematyczne czyszczenie i odkamienianie, pielęgnację i konserwację sprzętu.

 

 

Zalety naszego serwisu

W ramach oferowanych abonamentów serwisowych świadczymy zarówno serwis urządzeń Spomasz-Nakło, jak również wszystkich pozostałych dostępnych na rynku producentów urządzeń gastronomicznych. Zapewniamy dojazd do klienta w ciągu 24h, krótki czas naprawy, obniżone koszty serwisu (stała, niska stawka za regularny serwis), błyskawiczny dostęp do części zamiennych, szybką pomoc w kryzysowych sytuacjach, bezpłatne konsultacje z naszymi specjalistami, indywidualnie prowadzoną historię serwisową sprzętu gastronomicznego. 

 

 

Serwis i części zamienne

Serwis oraz części zamienne dostępne są do wszelkiego rodzaju urządzeń marki Spomasz tj. patelnie elektrycznedo gastronomii, obieraczki do ziemniaków, roboty wieloczynnościowe oraz przystawki do napędów  oraz wiele innych urządzeń do gastronomii firmy Spomasz-Nakło. Wykonujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne na terenie całej Polski.

 

 

 

Serwis na terenie całej Polski

Posiadamy główne bazy serwisowe we wszystkich największych miastach na terenie całego kraju. Dzięki temu jesteśmy w stanie szybko i sprawnie usunąć zgłoszoną awarię.

 

Znajdziesz nas miedzy innymi w takich miastach jak: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Katowice, Kielce, Konin, Kraków, Lublin, Łódź, Mieszkowice, Olsztyn, Opole, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Wrocław, Zawadzkie. Takie rozmieszczenie poszczególnych baz serwisowych pozwala na reagowanie na każde zgłoszenie w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii.

 

 

 

W przypadku jakichkolwiek pytań lub zgłoszeń serwisowych prosimy o kontakt z naszym Działem Serwisu Urządzeń Gastronomicznych lub wypełnienie jednego z poniższych formularzy:

 

327 508 130 wew. 2 (ogólnopolska infolinia)

 

22 201 08 45 (Warszawa)

 

41 242 13 85 (Kielce)

327 508 271

serwis@mmgastro.pl


 


 

Formularze zgłoszeniowe:

 

  • Zakup części zamiennych
  • Serwis gwarancyjny
  • Serwis pogwarancyjny

Formularz zakupu części zamiennych

  • Należy wpisać NIP bez spacji i myślników.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • stacjonarny komórkowy
  • Należy podać numer telefonu bez myślników.
  • Należy podać numer telefonu bez myślników.
  • Należy spisać z faktury lub tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z faktury lub tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • *Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z regulaminem serwisu oraz poniższą klauzulą informacyjną*
    *Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w treści formularza kontaktowego przez M&M Gastro Group sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Owsiana 58a, 40-780 Katowice, w celu otrzymania odpowiedzi na przesłaną wiadomość oraz przekazywania na podany adres e-mail, numer telefonu lub w formie SMS-ów informacji dotyczących usług M&M Gastro Group sp. z o.o. zgodnie z treścią przesłanej wiadomości, do czasu cofnięcia lub wygaśnięcia mojej zgody.

Formularz serwisu gwarancyjnego

  • Należy wpisać NIP bez spacji i myślników.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • stacjonarny komórkowy
  • Należy podać numer telefonu bez myślników.
  • Należy podać numer telefonu bez myślników.
  • Należy spisać z faktury lub tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z faktury lub tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • *Oświadczam, że zapoznałem/am się z informacją na temat usterek niepodlegających gwarancji.
    Przedsiębiorcy, z wyłączeniem przedsiębiorców, o których mowa w art. art. 7aa ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu ponoszą koszty przyjazdu serwisanta. W przypadku braku wypełnionej karty gwarancyjnej urządzenia ponoszą oni także koszty związane z przyjazdem serwisanta i częściami potrzebnymi do naprawy urządzenia.
    Niezakwalifikowanie naprawy urządzenia jako naprawa gwarancyjna wywoła skutek w postaci wystawienia faktury w kwocie 200 zł netto z każdą rozpoczętą roboczogodzinę wizyty i dodatkowo dojazdu w kwocie 1,9 zł netto za każdy kilometr licząc w dwie strony z najbliższej siedziby gwaranta.
  • *Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z regulaminem serwisu oraz poniższą klauzulą informacyjną*
    *Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w treści formularza kontaktowego przez M&M Gastro Group sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Owsiana 58a, 40-780 Katowice, w celu otrzymania odpowiedzi na przesłaną wiadomość oraz przekazywania na podany adres e-mail, numer telefonu lub w formie SMS-ów informacji dotyczących usług M&M Gastro Group sp. z o.o. zgodnie z treścią przesłanej wiadomości, do czasu cofnięcia lub wygaśnięcia mojej zgody.

Formularz serwisu pogwarancyjnego

  • Należy wpisać NIP bez spacji i myślników.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • stacjonarny komórkowy
  • Należy podać numer telefonu bez myślników.
  • Należy podać numer telefonu bez myślników.
  • Należy spisać z faktury lub tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z faktury lub tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • *Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z regulaminem serwisu oraz poniższą klauzulą informacyjną*
    *Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w treści formularza kontaktowego przez M&M Gastro Group sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Owsiana 58a, 40-780 Katowice, w celu otrzymania odpowiedzi na przesłaną wiadomość oraz przekazywania na podany adres e-mail, numer telefonu lub w formie SMS-ów informacji dotyczących usług M&M Gastro Group sp. z o.o. zgodnie z treścią przesłanej wiadomości, do czasu cofnięcia lub wygaśnięcia mojej zgody.
Google+
0
Top

Sales Manago chat
-
SM chat ikona