Serwis - Oferta

Oferta

Świadczymy profesjonalny serwis urządzeń gastronomicznych oraz sprzętu stosowanego w gastronomii. Jesteśmy autoryzowanym partnerem wielu firm produkujących sprzęt gastronomiczny.
Działamy na terenie całej Polski.

Oferujemy profesjonalny serwis oraz części zamienne urządzeń gastronomicznych wszystkich marek dostępnych na polskim rynku. Naprawiamy zarówno urządzenia grzewcze (kuchnie i taborety gastronomiczne, patelnie elektryczne i gazowe, frytownice, bemary, płyty grillowe, naleśnikarki, gofrownice, warniki do wody, zaparzacze do kawy) jak również urządzenia chłodnicze (szafy chłodnicze i mroźnicze, stoły do pizzy, witryny i regały chłodnicze, zamrażarki szokowe) oraz zmywarki gastronomiczne do naczyń i szkła.

Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Serwis w okresie gwarancyjnym
Serwis w okresie pogwarancyjnym
Urządzenia zastępcze
Abonament serwisowy

Serwis w okresie gwarancyjnym

Wszystkie urządzenia zakupione w sklepie M&M Gastro objęte są co najmniej 12 miesięcznym okresem gwarancji liczonym od dnia zakupu sprzętu, wszelkie ujawnione w tym okresie wady zostaną usunięte przez nasz zespół bezpłatnie. Za dokument gwarancyjny przyjmujemy kartę gwarancyjną, która dostarczana jest z urządzeniem lub fakturą. Wysłanie zgłoszenia serwisowego jest podstawą do reakcji ze strony naszych serwisantów. Na zgłoszeniu nie może zabraknąć pełnych danych Zgłaszającego oraz dokładnego adresu pod jakim znajduje się uszkodzony sprzęt. Pomocny będzie w tym wypadku również numer faktury zakupu urządzenia. Na każde zgłoszenie reagujemy maksymalnie do 24 godzin od jego otrzymania. Sposób rozwiązania problemu uzależniony jest ściśle od rodzaju urządzenia i jego usterki. Dzięki stale rozwijanej sieci autoryzowanych punktów serwisowych na terenie całego kraju możliwe jest maksymalne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia klientów.

Gwarancji nie podlegają usterki:

1
Wynikające z uszkodzeń transportowych - obowiązkiem Zamawiającego jest sprawdzenie sprzętu w obecności kuriera, w momencie jego odbioru. W przypadku uszkodzenia konieczne jest spisanie na druku spedytora protokołu szkody - jedynie wtedy możliwe jest uznanie zgłaszanej reklamacji
5
Wynikające z niewłaściwego sposób czyszczenia i konserwacji sprzętu
2
Mechaniczne, termiczne i chemiczne oraz wywołane nimi wady
6
Powstałe na skutek niewłaściwego przechowywania sprzętu
3
Wynikające z użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi sprzętu oraz używania go do celów sprzecznych z przeznaczeniem
7
Powstałe na skutek niewłaściwej instalacji
4
Wynikające z niewłaściwego przygotowanie instalacji zasilających
8
Wynikające z samowolnych dokonywanych przez użytkownika lub osoby nieupoważnione napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
1
Wynikające z uszkodzeń transportowych - obowiązkiem Zamawiającego jest sprawdzenie sprzętu w obecności kuriera, w momencie jego odbioru. W przypadku uszkodzenia konieczne jest spisanie na druku spedytora protokołu szkody - jedynie wtedy możliwe jest uznanie zgłaszanej reklamacji
2
Mechaniczne, termiczne i chemiczne oraz wywołane nimi wady
3
Wynikające z użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi sprzętu oraz używania go do celów sprzecznych z przeznaczeniem
4
Wynikające z niewłaściwego przygotowanie instalacji zasilających
5
Wynikające z niewłaściwego sposób czyszczenia i konserwacji sprzętu
6
Powstałe na skutek niewłaściwego przechowywania sprzętu
7
Powstałe na skutek niewłaściwej instalacji
8
Wynikające z samowolnych dokonywanych przez użytkownika lub osoby nieupoważnione napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych

Wymianie gwarancyjnej nie podlegają części zużywające się podczas normalnej eksploatacji sprzętu, takie jak:

Uszczelki

Żarowki

Wtyczki

Bezpieczniki

Serwis w okresie pogwarancyjnym

Serwisanci M&M Gastro zapewniają stałą opiekę serwisową również po zakończonym okresie gwarancji. Oferujemy możliwość podpisania w dowolnym momencie umowy serwisowej z naszą firmą, obejmuje ona zarówno serwis sprzętu zakupionego w sklepie M&M Gastro, jak również pełna opieka serwisowa sprzętu zakupionego w innych firmach.

Podpisanie umowy z naszym serwisem to gwarancja:

  • Regularnej opieki
  • Prowadzenia historii serwisu
  • Szybkiej reakcji
  • Krótkiego czasu naprawy
  • Wysokiego poziomu usługi
  • Pomocy telefonicznej
  • Szybkiej dostępności materiałów eksploatacyjnych

Urządzenia zastępcze

Czasami naprawa urządzenia trwa dłużej niż byśmy tego chcieli. Wynika to najczęściej z braku dostępnych części, których zamówienie może trwać nawet kilka tygodni (np. w przypadku modelu nieprodukowanego od wielu lat lub importowanych urządzeń nieznanego producenta). W związku z tym, aby zapewnić jak najwyższy poziomu obsługi serwisowej naszym klientom, w wybranych przypadkach oferujemy urządzenia zastępcze na czas trwania naprawy.

W takich sytuacjach wszelkie szczegóły - tj. czas wypożyczenia urządzenia zastępczego, koszt wypożyczenia (w tym dostawa i zwrot) oraz możliwość ewentualnego wykupu takiego urządzenia, ustalane są indywidualnie. Po ustaleniu i akceptacji warunków podpisujemy umowę, która zawiera wszystkie niezbędne informacje, warunki oraz obowiązki każdej ze stron umowy.

Abonament serwisowy

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów naszą ofertę poszerzyliśmy o możliwość zamówienia usług serwisowych w postaci abonamentów. Jest to nowość na rynku HoReCa, jako pierwszy dostawca sprzętów gastronomicznych i usług zdecydowaliśmy się na zaproponowanie naszym Klientom regularnego wsparcia technicznego.

W oparciu o wieloletnie doświadczenie naszych serwisantów oraz dbając o najwyższy poziom świadczonych usług stworzyliśmy 4 pakiety abonamentu (każdy pakiet można rozbudować o dodatkowe godziny).

Pakiet EKO

2 przeglądy w ciągu roku,
2 pakiety chemii

Pakiet STANDARD

4 przeglądy w ciągu roku,
4 pakiety chemii

Pakiet KOMFORT

6 przeglądów w ciągu roku,
6 pakietów chemii

Pakiet PRESTIGE

12 przeglądów w ciągu roku,
12 pakietów chemii

Dlaczego warto:

  • cykliczne przeglądy stanu technicznego sprzętów gastronomicznych
  • systematyczne czyszczenie i odkamienianie urządzeń
  • regularne dostarczanie profesjonalnej chemii do pielęgnacji i konserwacji
  • dojazd do klienta w ciągu 24h od zgłoszenia awarii
  • maksymalnie krótki czas naprawy
  • stała, niska stawka za regularny serwis sprzętu
  • obniżone koszty obsługi serwisowej
  • stała i szybka pomoc w sytuacjach kryzysowych
  • indywidualnie prowadzona historia serwisowa sprzętu
  • bezpłatne konsultacje z naszymi specjalistami
  • błyskawiczny dostęp do części zamiennych

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.

KONTAKT
pixel