Serwis - Oferta
Świadczymy profesjonalny serwis urządzeń gastronomicznych oraz
sprzętu stosowanego w gastronomii. Jesteśmy autoryzowanym
partnerem wielu firm produkujących sprzęt gastronomiczny.
Działamy na terenie całej Polski.
Oferujemy
profesjonalny serwis oraz części zamienne urządzeń
gastronomicznych wszystkich marek dostępnych na polskim rynku.
Naprawiamy zarówno urządzenia grzewcze (kuchnie i taborety
gastronomiczne, patelnie elektryczne i gazowe, frytownice,
bemary, płyty grillowe, naleśnikarki, gofrownice, warniki do
wody, zaparzacze do kawy) jak również urządzenia chłodnicze
(szafy chłodnicze i mroźnicze, stoły do pizzy, witryny i regały
chłodnicze, zamrażarki szokowe) oraz zmywarki gastronomiczne do
naczyń i szkła.
Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Serwis w okresie gwarancyjnym
Serwis w okresie pogwarancyjnym
Urządzenia zastępcze
Abonament serwisowy
Serwis w okresie gwarancyjnym
Wszystkie urządzenia zakupione w sklepie M&M Gastro objęte są co najmniej 12 miesięcznym okresem gwarancji liczonym od dnia zakupu sprzętu, wszelkie ujawnione w tym okresie wady zostaną usunięte przez nasz zespół bezpłatnie. Za dokument gwarancyjny przyjmujemy kartę gwarancyjną, która dostarczana jest z urządzeniem lub fakturą. Wysłanie zgłoszenia serwisowego jest podstawą do reakcji ze strony naszych serwisantów. Na zgłoszeniu nie może zabraknąć pełnych danych Zgłaszającego oraz dokładnego adresu pod jakim znajduje się uszkodzony sprzęt. Pomocny będzie w tym wypadku również numer faktury zakupu urządzenia. Na każde zgłoszenie reagujemy maksymalnie do 24 godzin od jego otrzymania. Sposób rozwiązania problemu uzależniony jest ściśle od rodzaju urządzenia i jego usterki. Dzięki stale rozwijanej sieci autoryzowanych punktów serwisowych na terenie całego kraju możliwe jest maksymalne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia klientów.
Gwarancji nie podlegają usterki:
Wymianie gwarancyjnej nie podlegają części zużywające się podczas normalnej eksploatacji sprzętu, takie jak:
Uszczelki
Żarowki
Wtyczki
Bezpieczniki
Serwis w okresie pogwarancyjnym
Serwisanci M&M Gastro zapewniają stałą opiekę serwisową również po zakończonym okresie gwarancji. Oferujemy możliwość podpisania w dowolnym momencie umowy serwisowej z naszą firmą, obejmuje ona zarówno serwis sprzętu zakupionego w sklepie M&M Gastro, jak również pełna opieka serwisowa sprzętu zakupionego w innych firmach.
Podpisanie umowy z naszym serwisem to gwarancja:
- Regularnej opieki
- Prowadzenia historii serwisu
- Szybkiej reakcji
- Krótkiego czasu naprawy
- Wysokiego poziomu usługi
- Pomocy telefonicznej
- Szybkiej dostępności materiałów eksploatacyjnych

Urządzenia zastępcze

Czasami naprawa urządzenia trwa dłużej niż byśmy tego
chcieli. Wynika to najczęściej z braku dostępnych części,
których zamówienie może trwać nawet kilka tygodni (np. w
przypadku modelu nieprodukowanego od wielu lat lub
importowanych urządzeń nieznanego producenta). W związku z
tym, aby zapewnić jak najwyższy poziomu obsługi serwisowej
naszym klientom, w wybranych przypadkach oferujemy urządzenia
zastępcze na czas trwania naprawy.
W takich sytuacjach wszelkie szczegóły - tj. czas
wypożyczenia urządzenia zastępczego, koszt wypożyczenia (w
tym dostawa i zwrot) oraz możliwość ewentualnego wykupu
takiego urządzenia, ustalane są indywidualnie. Po ustaleniu i
akceptacji warunków podpisujemy umowę, która zawiera
wszystkie niezbędne informacje, warunki oraz obowiązki każdej
ze stron umowy.
Abonament serwisowy
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów naszą ofertę
poszerzyliśmy o możliwość zamówienia usług serwisowych w
postaci abonamentów. Jest to nowość na rynku HoReCa, jako
pierwszy dostawca sprzętów gastronomicznych i usług
zdecydowaliśmy się na zaproponowanie naszym Klientom
regularnego wsparcia technicznego.
W oparciu o wieloletnie doświadczenie naszych
serwisantów oraz dbając o najwyższy poziom świadczonych usług
stworzyliśmy 4 pakiety abonamentu (każdy pakiet można
rozbudować o dodatkowe godziny).
Pakiet EKO
2 przeglądy w ciągu roku,
2 pakiety chemii
Pakiet STANDARD
4 przeglądy w ciągu roku,
4 pakiety chemii
Pakiet KOMFORT
6 przeglądów w ciągu roku,
6 pakietów chemii
Pakiet PRESTIGE
12 przeglądów w ciągu roku,
12 pakietów chemii
Dlaczego warto:
- cykliczne przeglądy stanu technicznego sprzętów gastronomicznych
- systematyczne czyszczenie i odkamienianie urządzeń
- regularne dostarczanie profesjonalnej chemii do pielęgnacji i konserwacji
- dojazd do klienta w ciągu 24h od zgłoszenia awarii
- maksymalnie krótki czas naprawy
- stała, niska stawka za regularny serwis sprzętu
- obniżone koszty obsługi serwisowej
- stała i szybka pomoc w sytuacjach kryzysowych
- indywidualnie prowadzona historia serwisowa sprzętu
- bezpłatne konsultacje z naszymi specjalistami
- błyskawiczny dostęp do części zamiennych
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.
KONTAKT