Zwroty i reklamacje
Na skróty:Zwroty towarów:Reklamacje
|
|
ZWROTY TOWARÓW |
|
1. Firma/Jednostka budżetowa |
|
Firmy, w tym przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą oraz jednostki budżetowe mogą dokonać zwrotu towaru na warunkach określonych w Regulaminie sklepu internetowego. W tym przypadku zwrot towaru musi zostać zaakceptowany przez obsługę sklepu internetowego lub Dział Handlowy M&M Gastro. |
|
MAM KONTO W SKLEPIEWyłącznie dla zamówień złożonych po 24.02.2024! |
Jeśli masz konto w naszym sklepie internetowym możesz dokonać szybkiego zwrotu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, a następnie wybierzesz opcję "Dodaj zwrot". Możesz także skorzystać z opcji "Chcę zwrócić produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej. Przygotuj numer zamówienia, które chcesz zwrócić, a następnie podążaj za wskazówkami zawartymi w formularzu. Po dokonaniu zgłoszenia poczekaj na kontakt z naszej strony. |
|
|
NIE MAM KONTA W SKLEPIEWyłącznie dla zamówień złożonych po 24.02.2024! |
Jeśli dokonałeś zakupów bez rejestracji/logowania w naszym sklepie możesz dokonać szybkiego zwrotu korzystając z opcji "Chcę zwrócić produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej. Przygotuj numer zamówienia oraz numer telefonu lub adres e-mail podany przy składaniu zamówienia, a następnie podążaj za wskazówkami zawartymi w formularzu. Po dokonaniu zgłoszenia poczekaj na kontakt z naszej strony. |
|
|
ZAMÓWIENIA SPOZA SKLEPU
|
Jeśli dokonałeś zamówienia telefonicznie u jednego z naszych handlowców lub mailowo możesz dokonać zwrotu korzystając z opcji "Chcę zwrócić produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej. Aby dokonać zwrotu zamówienia spoza sklepu wypełnij formularz w sekcji "Zamówienia telefoniczne i mailowe" u dołu strony. Przygotuj numer faktury lub oferty, dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail, imię i nazwisko), model i nazwę urządzenia oraz zamieść krótki opis. W razie konieczności możesz dodać także załączniki. Po dokonaniu zgłoszenia poczekaj na kontakt z naszej strony. |
|
|
2. Osoba prywatna |
|
Osoba fizyczna, która zakupiła produkt w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument), a także osoba fizyczna, o której mowa w art. 38a ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, może w terminie 30 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 tej ustawy. Przypominamy, że towary wykonane ze stali nierdzewnej według indywidualnej wyceny i wymiarów ustalonych z klientem, a także towary pochodzące z wyprzedaży nie podlegają zwrotom! |
|
|
|
MAM KONTO W SKLEPIEWyłącznie dla zamówień złożonych po 24.02.2024! |
Jeśli masz konto w naszym sklepie internetowym możesz dokonać szybkiego zwrotu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, a następnie wybierzesz opcję "Dodaj zwrot". Możesz także skorzystać z opcji "Chcę zwrócić produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej. Przygotuj numer zamówienia, które chcesz zwrócić, a następnie podążaj za wskazówkami zawartymi w formularzu. |
|
|
NIE MAM KONTA W SKLEPIEWyłącznie dla zamówień złożonych po 24.02.2024! |
Jeśli dokonałeś zakupów bez rejestracji/logowania w naszym sklepie możesz dokonać szybkiego zwrotu korzystając z opcji "Chcę zwrócić produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej. Przygotuj numer zamówienia oraz numer telefonu lub adres e-mail podany przy składaniu zamówienia, a następnie podążaj za wskazówkami zawartymi w formularzu. |
|
|
ZAMÓWIENIA SPOZA SKLEPU |
Jeśli dokonałeś zamówienia telefonicznie u jednego z naszych handlowców lub mailowo możesz dokonać zwrotu korzystając z opcji "Chcę zwrócić produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej. Aby dokonać zwrotu zamówienia spoza sklepu wypełnij formularz w sekcji "Zamówienia telefoniczne i mailowe". Przygotuj numer faktury lub oferty, dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail, imię i nazwisko), model i nazwę urządzenia oraz zamieść krótki opis. W razie konieczności możesz dodać także załączniki. |
|
|
REKLAMACJE |
|
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia otrzymanej przesyłki lub zauważenia braków lub pomyłek w przesyłce należy niezwłocznie zgłosić nam ten fakt. W przypadku uszkodzenia towaru powstałego w czasie transportu prosimy o sporządzenie w dniu dostawy protokołu szkody z kurierem dostarczającym przesyłkę lub za pośrednictwem formularza online dostępnego na stronie firmy kurierskiej dostarczającej przesyłkę. Prosimy o załączenie w naszym formularzu kopii/zdjęcia/skanu tego protokołu. Sugerujemy również o wykonanie i przesłanie zdjęć przedstawiających uszkodzenie. Przed dokonaniem zgłoszenia pomyłek lub braków w dostawie należy dokładnie sprawdzić zawartość przesyłki i porównać ją ze złożonym zamówieniem. Czasami braki mogą wynikać z podziału zamówienia na kilka osobnych przesyłek (np. w przypadku dłuższego czasu realizacji jednego z produktów w zamówieniu). W takich przypadkach należy oczekiwać na pozostałe dostawy zgodnie z przekazywanymi przez nas informacjami. Zgłaszając ewentualne braku lub pomyłki prosimy o dokładne opisanie problemu. |
|
Firma/Jednostka budżetowa/Osoba prywatna |
|
MAM KONTO W SKLEPIEWyłącznie dla zamówień złożonych po 24.02.2024! |
Jeśli masz konto w naszym sklepie internetowym możesz łatwo dokonać reklamacji. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, a następnie wybierzesz opcję "Dodaj reklamację". Możesz także skorzystać z opcji "Chcę zareklamować produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej. Przygotuj numer zamówienia, które chcesz zwrócić, a następnie podążaj za wskazówkami zawartymi w formularzu. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzonej przesyłki, musisz dołączyć protokół szkody oraz dokumentację zdjęciową w sekcji załączniki. Zgłoszenia bez załączników nie będą rozpatrywane. |
|
|
NIE MAM KONTA W SKLEPIEWyłącznie dla zamówień złożonych po 24.02.2024! |
Jeśli dokonałeś zakupów bez rejestracji/logowania w naszym sklepie możesz łatwo dokonać reklamacji korzystając z opcji "Chcę zareklamować produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej. Przygotuj numer zamówienia oraz numer telefonu lub adres e-mail podany przy składaniu zamówienia, a następnie podążaj za wskazówkami zawartymi w formularzu. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzonej przesyłki, musisz dołączyć protokół szkody oraz dokumentację zdjęciową w sekcji załączniki. Zgłoszenia bez załączników nie będą rozpatrywane. |
|
|
ZAMÓWIENIA SPOZA SKLEPU |
Jeśli dokonałeś zamówienia telefonicznie u jednego z naszych handlowców lub mailowo możesz dokonać zwrotu korzystając z opcji "Chcę zareklamować produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej. Aby dokonać zwrotu zamówienia spoza sklepu wypełnij formularz w sekcji "Zamówienia telefoniczne i mailowe" u dołu strony. |
|
|
|
|
|