Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zwroty i reklamacje

 

Na skróty:

Zwroty towarów:

  1. Firma/jednostka budżetowa

  2. Osoba prywatna

Reklamacje

 

 

ZWROTY TOWARÓW

1. Firma/Jednostka budżetowa

Firmy, w tym przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą oraz jednostki budżetowe mogą dokonać zwrotu towaru na warunkach określonych w Regulaminie sklepu internetowego.

W tym przypadku zwrot towaru musi zostać zaakceptowany przez obsługę sklepu internetowego lub Dział Handlowy M&M Gastro. 

Prosimy nie wysyłać towaru bez akceptacji zwrotu. 

Przypominamy, że towary wykonane ze stali nierdzewnej według indywidualnej wyceny i wymiarów ustalonych z klientem, a także towary pochodzące z wyprzedaży nie podlegają zwrotom!

 

MAM KONTO W SKLEPIE

Jeśli masz konto w naszym sklepie internetowym możesz dokonać szybkiego zwrotu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, a następnie wybierzesz opcję "Dodaj zwrot". Możesz także skorzystać z opcji "Chcę zwrócić produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej.

Przygotuj numer zamówienia, które chcesz zwrócić, a następnie podążaj za wskazówkami zawartymi w formularzu.

Po dokonaniu zgłoszenia poczekaj na kontakt z naszej strony.

 

 

NIE MAM KONTA W SKLEPIE

Jeśli dokonałeś zakupów bez rejestracji/logowania w naszym sklepie możesz dokonać szybkiego zwrotu korzystając z opcji "Chcę zwrócić produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej.

Przygotuj numer zamówienia oraz numer telefonu lub adres e-mail podany przy składaniu zamówienia, a następnie podążaj za wskazówkami zawartymi w formularzu.

Po dokonaniu zgłoszenia poczekaj na kontakt z naszej strony.

 

 

ZAMÓWIENIA SPOZA SKLEPU

Jeśli dokonałeś zamówienia telefonicznie u jednego z naszych handlowców lub mailowo możesz dokonać zwrotu korzystając z opcji "Chcę zwrócić produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej. Aby dokonać zwrotu zamówienia spoza sklepu wypełnij formularz w sekcji "Zamówienia telefoniczne i mailowe" u dołu strony.

Przygotuj numer faktury lub oferty, dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail, imię i nazwisko), model i nazwę urządzenia oraz zamieść krótki opis. W razie konieczności możesz dodać także załączniki.

Po dokonaniu zgłoszenia poczekaj na kontakt z naszej strony.

 

 

2. Osoba prywatna

Osoba fizyczna, która zakupiła produkt w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument), a także osoba fizyczna, o której mowa w art. 38a ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 tej ustawy.

Przypominamy, że towary wykonane ze stali nierdzewnej według indywidualnej wyceny i wymiarów ustalonych z klientem, a także towary pochodzące z wyprzedaży nie podlegają zwrotom!

 

 

MAM KONTO W SKLEPIE

 

Jeśli masz konto w naszym sklepie internetowym możesz dokonać szybkiego zwrotu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, a następnie wybierzesz opcję "Dodaj zwrot". Możesz także skorzystać z opcji "Chcę zwrócić produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej.

Przygotuj numer zamówienia, które chcesz zwrócić, a następnie podążaj za wskazówkami zawartymi w formularzu.

 

 

 

NIE MAM KONTA W SKLEPIE

Jeśli dokonałeś zakupów bez rejestracji/logowania w naszym sklepie możesz dokonać szybkiego zwrotu korzystając z opcji "Chcę zwrócić produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej.

Przygotuj numer zamówienia oraz numer telefonu lub adres e-mail podany przy składaniu zamówienia, a następnie podążaj za wskazówkami zawartymi w formularzu.

 

 

ZAMÓWIENIA SPOZA SKLEPU

Jeśli dokonałeś zamówienia telefonicznie u jednego z naszych handlowców lub mailowo możesz dokonać zwrotu korzystając z opcji "Chcę zwrócić produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej. Aby dokonać zwrotu zamówienia spoza sklepu wypełnij formularz w sekcji "Zamówienia telefoniczne i mailowe".

Przygotuj numer faktury lub oferty, dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail, imię i nazwisko), model i nazwę urządzenia oraz zamieść krótki opis. W razie konieczności możesz dodać także załączniki.

 

 

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia otrzymanej przesyłki lub zauważenia braków lub pomyłek w przesyłce należy niezwłocznie zgłosić nam ten fakt.

W przypadku uszkodzenia towaru powstałego w czasie transportu prosimy o sporządzenie w dniu dostawy protokołu szkody z kurierem dostarczającym przesyłkę lub za pośrednictwem formularza online dostępnego na stronie firmy kurierskiej dostarczającej przesyłkę. Prosimy o załączenie w naszym formularzu kopii/zdjęcia/skanu tego protokołu. Sugerujemy również o wykonanie i przesłanie zdjęć przedstawiających uszkodzenie.

Przed dokonaniem zgłoszenia pomyłek lub braków w dostawie należy dokładnie sprawdzić zawartość przesyłki i porównać ją ze złożonym zamówieniem. Czasami braki mogą wynikać z podziału zamówienia na kilka osobnych przesyłek (np. w przypadku dłuższego czasu realizacji jednego z produktów w zamówieniu). W takich przypadkach należy oczekiwać na pozostałe dostawy zgodnie z przekazywanymi przez nas informacjami. Zgłaszając ewentualne braku lub pomyłki prosimy o dokładne opisanie problemu.

Firma/Jednostka budżetowa/Osoba prywatna

MAM KONTO W SKLEPIE

Jeśli masz konto w naszym sklepie internetowym możesz łatwo dokonać reklamacji. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, a następnie wybierzesz opcję "Dodaj reklamację". Możesz także skorzystać z opcji "Chcę zareklamować produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej.

Przygotuj numer zamówienia, które chcesz zwrócić, a następnie podążaj za wskazówkami zawartymi w formularzu.

Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzonej przesyłki, musisz dołączyć protokół szkody oraz dokumentację zdjęciową w sekcji załączniki. Zgłoszenia bez załączników nie będą rozpatrywane.

 

 

NIE MAM KONTA W SKLEPIE

Jeśli dokonałeś zakupów bez rejestracji/logowania w naszym sklepie możesz łatwo dokonać reklamacji korzystając z opcji "Chcę zareklamować produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej.

Przygotuj numer zamówienia oraz numer telefonu lub adres e-mail podany przy składaniu zamówienia, a następnie podążaj za wskazówkami zawartymi w formularzu.

Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzonej przesyłki, musisz dołączyć protokół szkody oraz dokumentację zdjęciową w sekcji załączniki. Zgłoszenia bez załączników nie będą rozpatrywane.

 

 

ZAMÓWIENIA SPOZA SKLEPU

Jeśli dokonałeś zamówienia telefonicznie u jednego z naszych handlowców lub mailowo możesz dokonać zwrotu korzystając z opcji "Chcę zareklamować produkt" dostępnej w menu dolnym strony internetowej. Aby dokonać zwrotu zamówienia spoza sklepu wypełnij formularz w sekcji "Zamówienia telefoniczne i mailowe" u dołu strony.

Przygotuj numer faktury lub oferty, dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail, imię i nazwisko), model i nazwę urządzenia oraz zamieść krótki opis. 

Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzonej przesyłki, musisz dołączyć protokół szkody oraz dokumentację zdjęciową w sekcji załączniki. Zgłoszenia bez załączników nie będą rozpatrywane.

 

 


Jeśli masz pytania na które nie znalazłeś odpowiedzi skontaktuj się z nami!

 

 

pixel