- Abonament serwisowy
- Formularze zgłoszeniowe
- Serwis w okresie gwarancyjnym
- Serwis w okresie pogwarancyjnym
- Kiedy gwarancja od drzwi do drzwi?
- Sprzedaż części zamiennych
- Umowy serwisowe
- Reklamacje
- Zwroty
- Profesjonalny serwis gastronomiczny
- BARTSCHER - Serwis i części
- BOLARUS - Serwis i części
- BREMA - Serwis i części
- BYFAL - Serwis i części
- CAS - Serwis i części
- CEADO - Serwis i części
- DORA METAL - Serwis i części
- EGAZ - Serwis i części
- FORGAST - Serwis i części
- HAMILTON BEACH - Serwis i części
- HENDI - Serwis i części
- JUKA - Serwis i części
- KROMET - Serwis i części
- LOZAMET - Serwis i części
- MAGA - Serwis i części
- MESKO-AGD - Serwis i części
- POTIS - Serwis i części
- PROFICHEF - Serwis i części
- RAPA - Serwis i części
- REDFOX - Serwis i części
- Profesjonalny serwis urządzeń marki RETIGO
- RM GASTRO - Serwis i części
- ROLLER GRILL - Serwis i części
- SILANOS - Serwis i części
- SPOMASZ-NAKŁO - Serwis i części
- STALGAST - Serwis i części
- UNOX - Serwis i części
- TOM-GAST - Serwis i części
- VAC-STAR - Serwis i części
Serwis sprzętu gastronomicznego - M&M Gastro
Serwis i naprawa urządzeń gastronomicznych w ramach usług serwisowych świadczonych przez naszą firmę realizowana jest na terenie całego kraju. Wystarczy wypełnić formularz lub zadzwonić, aby szybko i sprawnie dokonać naprawy uszkodzonego sprzętu. Jako jedyni oferujemy abonamenty serwisowe dostępne w 4 pakietach, gwarantujące regularne przeglądy.
Dzięki bogatemu doświadczeniu w zakresie naprawy profesjonalnych urządzeń gastronomicznych zapewniamy pełną opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną sprzętu. Szczególną opieką objęte są pakowarki próżniowe VAC-STAR, których jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce.
Co nas wyróżnia?
- stale rozwijana sieć autoryzowanych punktów serwisowych działających na terenie całego kraju
- naprawy wszystkich urządzeń gastronomicznych dostępnych na rynku (np. Edesa, Hendi, Kromet, Lozamet, Ma-Ga, Rational, Retigo, Stalgast, Unox i wiele innych)
- wyszkoleni serwisanci posiadający niezbędne certyfikaty i uprawnienia
- zapewnienie pełnej opieki gwarancyjnej i pogwarancyjnej również w przypadku urządzeń zakupionych u innych dystrybutorów
- szkolenia z zakresu obsługi i konserwacji sprzętu dokonywane na miejscu, w lokalu klienta
- dla zapewnienia szybkiej i kompleksowej obsługi każdemu klientowi przydzielamy konsultanta ds. serwisu, który w pełni zadba o staranną realizację każdego zgłoszenia serwisowego
- wszystkie urządzenia zakupione w firmie M&M Gastro objęte są okresem gwarancyjnym trwającym od 12 do 24 miesięcy, ujawnione w tym czasie wady i usterki są usuwane przez nasz zespół bezpłatnie, w jak najkrótszym możliwym czasie
Więcej szczegółów znajdą Państwo w zakładkach:
- formularze zgłoszeniowe
- serwis w okresie gwarancyjnym
- serwis w okresie pogwarancyjnym
- kiedy gwarancja od drzwi do drzwi
- sprzedaż części zamiennych.
Serwisujemy sprzęt gastronomiczny na terenie całego kraju!
Jeśli nie jesteś pewien czy konieczne jest wezwanie serwisu - zadzwoń.