- Abonament serwisowy
- Formularze zgłoszeniowe
- Serwis w okresie gwarancyjnym
- Serwis w okresie pogwarancyjnym
- Kiedy gwarancja od drzwi do drzwi?
- Sprzedaż części zamiennych
- Umowy serwisowe
- Reklamacje
- Zwroty
- Profesjonalny serwis gastronomiczny
- BARTSCHER - Serwis i części
- BOLARUS - Serwis i części
- BREMA - Serwis i części
- BYFAL - Serwis i części
- CAS - Serwis i części
- CEADO - Serwis i części
- DORA METAL - Serwis i części
- EGAZ - Serwis i części
- FORGAST - Serwis i części
- HAMILTON BEACH - Serwis i części
- HENDI - Serwis i części
- JUKA - Serwis i części
- KROMET - Serwis i części
- LOZAMET - Serwis i części
- MAGA - Serwis i części
- MESKO-AGD - Serwis i części
- POTIS - Serwis i części
- PROFICHEF - Serwis i części
- RAPA - Serwis i części
- REDFOX - Serwis i części
- Profesjonalny serwis urządzeń marki RETIGO
- RM GASTRO - Serwis i części
- ROLLER GRILL - Serwis i części
- SILANOS - Serwis i części
- SPOMASZ-NAKŁO - Serwis i części
- STALGAST - Serwis i części
- UNOX - Serwis i części
- TOM-GAST - Serwis i części
- VAC-STAR - Serwis i części
RAPA - Serwis urządzeń chłodniczych
Oferujemy profesjonalny serwis urządzeń chłodniczych do gastronomii marki Rapa. Działamy na terenie całego kraju. Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie w branży gastronomicznej co znacznie pomaga nam w szybszym i trafniejszym rozpoznaniu przyczyn awarii i uszkodzeń. Doskonale wiemy jak ważna jest szybka reakcja i skuteczna naprawa sprzętu, który podczas codziennej pracy w gastronomii poddawany jest często bardzo dużemu obciążaniu i jest niezbędny do prawidłowej i ciągłej pracy lokalu.
Abonamenty serwisowe
Oprócz ogólnopolskiego serwisu urządzeń RAPA oferujemy również specjalne abonamenty serwisowe polegające na stałych i regularnych wizytach naszych serwisantów oraz cyklicznym dostarczaniu środków chemicznych (myjących i pielęgnujących) pozwalających na zmniejszenie ryzyka powstawania najczęstszych usterek urządzeń gastronomicznych wynikających bardo często z niedbalstwa lub wręcz niewłaściwego użytkowania. W zależności od wybranego abonamentu serwisowego dostępnych jest aż 12 przeglądów w ciągu roku wraz z 12 pakietami chemii. Tego typu rozwiązanie zapewnia nie tylko regularne przeglądy serwisowe urządzeń gastronomicznych, ale także systematyczne czyszczenie i odkamienianie, pielęgnację i konserwację sprzętu.
Zalety naszego serwisu
W ramach oferowanych abonamentów serwisowych świadczymy zarówno serwis urządzeń Rapa, jak również wszystkich pozostałych dostępnych na rynku producentów urządzeń gastronomicznych. Zapewniamy dojazd do klienta w ciągu 24h, krótki czas naprawy, obniżone koszty serwisu (stała, niska stawka za regularny serwis), błyskawiczny dostęp do części zamiennych, szybką pomoc w kryzysowych sytuacjach, bezpłatne konsultacje z naszymi specjalistami, indywidualnie prowadzoną historię serwisową sprzętu gastronomicznego.
Serwis i części zamienne
Serwis oraz części zamienne dostępne są do wszelkiego rodzaju urządzeń marki Rapa tj. lady chłodnicze, szafy chłodnicze i mroźnicze, regały chłodnicze, witryny cukiernicze oraz wiele innych urządzeń chłodniczych do gastronomii firmy Rapa. Wykonujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne na terenie całej Polski.
Serwis na terenie całej Polski
Posiadamy główne bazy serwisowe we wszystkich największych miastach na terenie całego kraju. Dzięki temu jesteśmy w stanie szybko i sprawnie usunąć zgłoszoną awarię.
Znajdziesz nas miedzy innymi w takich miastach jak: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Katowice, Kielce, Konin, Kraków, Lublin, Łódź, Mieszkowice, Olsztyn, Opole, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Wrocław, Zawadzkie. Takie rozmieszczenie poszczególnych baz serwisowych pozwala na reagowanie na każde zgłoszenie w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub zgłoszeń serwisowych prosimy o kontakt z naszym Działem Serwisu Urządzeń Gastronomicznych lub wypełnienie jednego z poniższych formularzy:
|
327 508 130 wew. 2 (ogólnopolska infolinia) |
22 201 08 45 (Warszawa) |
|
41 242 13 85 (Kielce) |
|
|
327 508 271 |
|
Formularze zgłoszeniowe:
- Zakup części zamiennych
- Serwis gwarancyjny
- Serwis pogwarancyjny