Salon sprzedaży - Kraków

Salon sprzedaży

Kraków, ul. K. Hoffmanowej 6b

Salon Sprzedaży M&M Gastro w Krakowie jest usytuowany w sąsiedztwie ważnej arterii miejskiej, co zapewnia szybki i wygodny dojazd. W nowoczesnym wnętrzu urządziliśmy dla Państwa bogatą ekspozycję produktów naszych marek własnych takich jak: Forgast, Profichef, Modermo i Canario Cafe oraz innych popularnych producentów z branży HoReCa. Na ekspozycji znajdą Państwo też produkty takich producentów jak: Hendi, Bartscher, Yato, Tom-Gast, Fine Dine, Royal Catering, Sola Swiss, Pintinox, Roller Grill, Santos, Potis i wielu innych. Ponadto w salonie funkcjonuje też punkt przyjęć serwisowych, dzięki któremu można przekazać Nam sprzęt wymagający naprawy.

Czynne
od poniedziałku do piątku od 09:00 - 17:00

Mapa

Jeśli potrzebują Państwo fachowej porady dotyczącej wyposażenia lokalu lub dobrania sprzętu o odpowiednich parametrach nasi Specjaliści odpowiedzą na każde pytanie i pomogą w dokonaniu właściwego wyboru. Salon sprzedaży oferuje konkurencyjne ceny oraz atrakcyjne rabaty. Ponadto jeśli są Państwo zainteresowani zakupem towaru spoza oferty salonu, możemy zamówić dla Państwa wybrany towar oraz zorganizować jego wysyłkę pod wskazany adres. W naszym Salonie dbamy o najwyższą jakość obsługi oraz zadowolenie klienta.

Masz pytania? Skontaktuj się z obsługą salonu:

12 376 75 60 pon. - pt. 09:00 - 17:00
Salon M&M Gastro Kraków, ul. K. Hoffmanowej 6b

Najczęściej zadawane pytania:

1

Czy w salonie sprzedaży mogę dokonać zakupu jeśli nie posiadam firmy?

Odp.: Oczywiście! W naszym salonie każdy może dokonać zakupu. Nie wymagamy aby nasi klienci posiadali działalność gospodarczą.

4

Czy w salonie sprzedaży mogę zakupić towar w leasing lub na raty?

Odp.: W salonie sprzedaży można dokonać zakupu towaru w leasing lub na raty, szczegóły takich zakupów ustalane są z naszym specjalistą w salonie..

2

Czy po dokonaniu zakupu w salonie sprzedaży otrzymam fakturę VAT?

Odp.: Wystawiamy fakturę VAT do każdego zakupu dokonanego w salonie. W zależności od specyfiki zakupionego towaru, faktura może być wystawiona w późniejszym terminie i wysłana elektronicznie na adres e-mail kupującego

5

Czy w ramach zakupów w salonie sprzedaży mogę zamówić montaż lub zaplanować nową inwestycję?

Odp.: W ramach zakupów w salonie można dokupić także usługę montażu urządzeń. Usługa montażu wyceniana jest indywidualnie w zależności od specyfikacji zakupionego urządzenia. Jeśli są Państwo zainteresowani podjęciem współpracy w zakresie nowej inwestycji prosimy o kontakt z Działem Inwestycji.

3

Czy w salonie sprzedaży mogę zapłacić kartą lub za pośrednictwem telefonu, smartwatcha lub systemu BLIK?

Odp.: Akceptujemy wszystkie wymienione metody płatności.

6

Czy w sąsiedztwie salonu sprzedaży znajduje się parking samochodowy?

Odp.: Obok salonu znajduje kilka miejsc postojowych z określonym czasem postoju. Dodatkowo udostępniamy parking podziemny (o szczegóły prosimy pytać na miejscu obsługę salonu).

Najczęściej zadawane pytania:

1

Czy w salonie sprzedaży mogę dokonać zakupu jeśli nie posiadam firmy?

Odp.: Oczywiście! W naszym salonie każdy może dokonać zakupu. Nie wymagamy aby nasi klienci posiadali działalność gospodarczą.

2

Czy po dokonaniu zakupu w salonie sprzedaży otrzymam fakturę VAT?

Odp.: Wystawiamy fakturę VAT do każdego zakupu dokonanego w salonie. W zależności od specyfiki zakupionego towaru, faktura może być wystawiona w późniejszym terminie i wysłana elektronicznie na adres e-mail kupującego

3

Czy w salonie sprzedaży mogę zapłacić kartą lub za pośrednictwem telefonu, smartwatcha lub systemu BLIK?

Odp.: Akceptujemy wszystkie wymienione metody płatności.

4

Czy w salonie sprzedaży mogę zakupić towar w leasing lub na raty?

Odp.: W salonie sprzedaży można dokonać zakupu towaru w leasing lub na raty, szczegóły takich zakupów ustalane są z naszym specjalistą w salonie..

5

Czy w ramach zakupów w salonie sprzedaży mogę zamówić montaż lub zaplanować nową inwestycję?

Odp.: W ramach zakupów w salonie można dokupić także usługę montażu urządzeń. Usługa montażu wyceniana jest indywidualnie w zależności od specyfikacji zakupionego urządzenia. Jeśli są Państwo zainteresowani podjęciem współpracy w zakresie nowej inwestycji prosimy o kontakt z Działem Inwestycji.

6

Czy w sąsiedztwie salonu sprzedaży znajduje się parking samochodowy?

Odp.: Obok salonu znajduje kilka miejsc postojowych z określonym czasem postoju. Dodatkowo udostępniamy parking podziemny (o szczegóły prosimy pytać na miejscu obsługę salonu).

pixel