Opinie klientów o naszym sklepie
4.81
Liczba wystawionych opinii naszych klientów: 1751
3/5
2025-11-29
Zamówienie zrealizowane w dwóch dostawach. W jednej dostawie uszkodzony towar (mlecznik) nadal czekam przesłanie wolnego od wad towaru. Reklamacja złożona 06.11.2025r do tej pory nikt się nie odezwał. Więc jeżeli chodzi o kontakt z klientem to bardzo słabo oceniam.
5/5
2025-11-28
Szybko i sprawnie. Polecam!
Odpowiedź sklepu2025-11-28
Dziękujemy za pozytywną opinię!
1/5
2025-11-27
Wprowadzanie klientów w błąd ofertą jak i również to ze 73zł na przesylke musiałem przez wasz błąd wydać, gdzie jeszcze nie dostalem zwrotu kwalifikuje to was do grona oszustów, opinie na necie pójdą
Odpowiedź sklepu2025-11-28
Szanowny Kliencie,
zapewniamy, że z Naszej strony nie nastąpił żaden błąd podczas realizacji zamówienia. Zakupione przez Pana filiżanki zawierają w opisie jasną informację o konieczności dokupienia spodków. Zalecamy aby przed zakupem dokładnie zapoznać się z opisem produktu, szczególnie przed dokonaniem zakupu ilości hurtowych. W ramach procedury zwrotu towaru zwróciliśmy Panu pieniądze za całość towaru, przy zachowaniu zasady, że koszty zwrotu samodzielnego pokrywa kupujący we własnym zakresie. Na przyszłość prosimy także o kulturę w komunikacji telefonicznej i pisemnej, zaprzestanie obrażania zarówno pracowników jak i całej Naszej firmy, a także ograniczenie niepotrzebnych przekleństw.
Pozdrawiamy i życzymy opanowania oraz dobrego dnia.
5/5
2025-11-27
Były perypetie ale chłopaki się starają . 👌
Odpowiedź sklepu2025-11-28
Serdecznie dziękujemy za pozytywną opinię mimo wspomnianych perypetii. Pozdrawiamy serdecznie!
5/5
2025-11-27
Towar zgodny z opisem, ekspresowa przesyłka. Polecam
Odpowiedź sklepu2025-11-28
Dziękujemy za pozytywną opinię!
5/5
2025-11-27
Szybko i sprawnie, polecam
Odpowiedź sklepu2025-11-28
Dziękujemy za opinię!
2/5
2025-11-25
Niestety termin zamowienia byl nie taki jak powinien (kilkanascie dni pozniej). Gdybym nie zadzwonil na infolinie czekalbym pewnie do dzis. A zdarzylo mi sie to juz drugi raz. Szczerze rozmyslam zakonczenie wspolpracy i kupna czegokolwiek w m&m gastro
Odpowiedź sklepu2025-11-26
Dziękujemy za opinię. Przeanalizowaliśmy Pana zamówienie i pragniemy przeprosić za znaczne opóźnienie wysyłki towaru.