Formularz reklamacji

⤴ ukryj

  • profichef
  • stalgast
  • stalgast
  • santos
  • sola
  • pintinox
  • potis

Reklamacje

 

 

       Wszelkie zgłoszenia naprawy urządzeń w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego a także zakup części możliwy jest poprzez przesłanie odpowiednio wypełnionego formularza serwisowego.
 
       W przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek problemu związanego z dostawą zamówienia (np. uszkodzenia, pomyłki, braki lub opóźnienia w dostawie) prosimy o wypełnienie formularza reklamacji dostawy, który znajduje się poniżej. Prosimy o dokładne opisanie przyczyn reklamacji, dołączając ewentualne zdjęcie/a  przedstawiające reklamowany towar. W przypadku uszkodzenia towaru powstałego w czasie transportu prosimy o sporządzenie formularza szkody z kurierem dostarczającym przesyłkę. W przypadku braku takiej możliwości prosimy o kontakt za pomocą poniższego formularza reklamacji dostawy.
 
 
Co należy zrobić?
 
1. Wybierz rodzaj zgłoszenia:
a. naprawy gwarancyjne, pogwarancyjne i zakup części zamiennych - formularze serwisowe
b. uszkodzenia transportowe, pomyłki lub braki w dostawie - reklamacja dostawy
 
2. Wypełnij odpowiedni formularz zgłoszeniowy.
 
3. Oczekuj kontaktu pracownika naszej firmy.
 
 
 

Zapoznaj się również z informacjami dotyczącymi sprzedaży konsumenckiej oraz gwarancji, reklamacji i zwrotów.

 

 

 

 

 
 
Google+
0
Top
Sales Manago chat
-
SM chat ikona