- Abonament serwisowy
- Formularze zgłoszeniowe
- Serwis w okresie gwarancyjnym
- Serwis w okresie pogwarancyjnym
- Kiedy gwarancja od drzwi do drzwi?
- Sprzedaż części zamiennych
- Umowy serwisowe
- Reklamacje
- Zwroty
- Profesjonalny serwis gastronomiczny
- BARTSCHER - Serwis i części
- BOLARUS - Serwis i części
- BREMA - Serwis i części
- BYFAL - Serwis i części
- CAS - Serwis i części
- CEADO - Serwis i części
- DORA METAL - Serwis i części
- EGAZ - Serwis i części
- FORGAST - Serwis i części
- HAMILTON BEACH - Serwis i części
- HENDI - Serwis i części
- JUKA - Serwis i części
- KROMET - Serwis i części
- LOZAMET - Serwis i części
- MAGA - Serwis i części
- MESKO-AGD - Serwis i części
- POTIS - Serwis i części
- PROFICHEF - Serwis i części
- RAPA - Serwis i części
- REDFOX - Serwis i części
- Profesjonalny serwis urządzeń marki RETIGO
- RM GASTRO - Serwis i części
- ROLLER GRILL - Serwis i części
- SILANOS - Serwis i części
- SPOMASZ-NAKŁO - Serwis i części
- STALGAST - Serwis i części
- UNOX - Serwis i części
- TOM-GAST - Serwis i części
- VAC-STAR - Serwis i części
Reklamacje
Poniżej udostępniamy adresy, pod którymi znajdują się protokoły szkody firm kurierskich, z którymi współpracujemy. Uprzejmie prosimy wybrać nazwę firmy kurierskiej, która dostarczyła paczkę, a następnie kliknąć odnośnik do odpowiedniego protokołu szkody:
Protokół szkody InPost (zobacz)
- Powyższy protokół szkody należy uzupełnić zgodnie z wytycznymi na stronie dostawcy zaznaczając odpowiednie informacje oraz dołączając zdjęcia.
- Po wypełnieniu dokumentu należy wysłać formularz poprzez przycisk "Wyślij zgłoszenie".
-
Na adres mailowy podany w protokole szkody otrzymają Państwo potwierdzenie dokonania zgłoszenia. Niniejsze potwierdzenie należy pobrać i dołączyć do naszego formularza zgłoszeniowego lub przesłać na adres serwis@mmgastro.pl.
- Powyższy protokół szkody należy wydrukować, wypełnić podając wszelkie istotne informacje (data, numer listu przewozowego, stan przesyłki, miejsce sporządzenia protokołu itp.)
- Protokół należy opatrzyć odręcznym podpisem (podpis poszkodowanego) i odesłać w formie skanu lub zdjęcia na adres serwis@mmgastro.pl.
- W uwagach do dokumentu należy umieścić informację "brak możliwości spisania protokołu szkody w obecności kuriera"
- Równocześnie z wypełnieniem protokołu należy telefonicznie zgłosić uszkodzenie przesyłki na infolinii firmy kurierskiej lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.
- Powyższy elektroniczny protokół szkody należy wypełnić podając wymagane informacje (numer listu przewozowego, adres email, zawartość przesyłki, opis uszkodzeń i opakowania) oraz załączyć zdjęcia uszkodzonego towaru.
- Po uzupełnieniu wymaganych danych należy wysłać formularz poprzez przycisk "Wyślij"
-
Na adres mailowy podany w protokole szkody otrzymają Państwo potwierdzenie dokonania zgłoszenia. Niniejsze potwierdzenie należy pobrać i dołączyć do naszego formularza zgłoszeniowego lub przesłać na adres serwis@mmgastro.pl.
- W przypadku dostaw realizowanych przez kuriera DHL należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. Niniejszy dokument musi posiadać podpis osoby odpowiedzialnej za dostarczenie przesyłki pod rygorem utraty ważności.
- Jeżeli zauważyli Państwo uszkodzenie po odebraniu przesyłki, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt firmie kurierskiej DHL za pośrednictwem powyższego protokołu szkody online.
- Dokonując zgłoszenia online należy zaznaczyć odpowiedni rodzaj zgłoszenia - protokół szkodowy i umówić wizytę kuriera na najbliższy wolny termin. W innym przypadku firma M&M Gastro nie będzie uprawniona do złożenia stosownej interwencji w Państwa imieniu.
- Po zgłoszeniu szkody firmie DHL należy niezwłocznie skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub napisać na adres serwis@mmgastro.pl, dołączając potwierdzenie zgłoszenia szkody.
Zgłoszenie reklamacyjne DB Schenker (Zobacz)
- Jeśli wysyłka towaru była realizowana przez kuriera DB Schenker, podstawą rozpoczęcia procesu reklamacji jest oficjalne pismo skierowane bezpośrednio do firmy transportowej. Reklamacje należy zgłaszać możliwie jak najszybciej po ujawnieniu niezgodności w stanie przesyłki.
- Reklamację może złożyć zleceniodawca przesyłki, pod warunkiem, że nie nastąpił jeszcze odbiór przesyłki przez wyznaczonego odbiorcę. Jeśli przesyłka została odebrana przez odbiorcę, zleceniodawca nie jest uprawniony do zgłoszenia powstałej szkody.
- Przed dokonaniem zgłoszenia reklamacyjnego należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.
- Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć prawidłowo wypełniony protokół szkody, oryginał listu przewozowego lub innego dokumentu przewozowego, oryginał faktury handlowej lub kopię zgodną z oryginałem, a także dokumentację zdjęciową. Pełna lista wymaganych dokumentów znajduje się pod powyższym linkiem do zgłoszenia reklamacyjnego.
- Reklamację należy składać mailowo na adres reklamacje.katowice@dbschenker.com
- Reklamacje można składać także za pośrednictwem formularza w aplikacji e-Reklamacje.
Uwaga! Numery listów przewozowych znajdują się na etykietach umieszczonych na każdej paczce. W przypadku problemów z odnalezieniem numeru prosimy o kontakt z opiekunem zamówienia.
Zgłoszenia niezawierające poprawnie wypełnianego protokołu szkody będą odrzucane.
Jeśli w momencie dostarczenia paczki widoczne są uszkodzenia zewnętrzne opakowania i istnieje podejrzenie, że dostarczony towar uległ uszkodzeniu, mają Państwo prawo do odmowy przyjęcia przesyłki, o czym należy niezwłocznie poinformować opiekuna zamówienia.
Przed dokonaniem zgłoszenia pomyłek lub braków w dostawie należy dokładnie sprawdzić zawartość przesyłki i porównać ją ze złożonym zamówieniem. W niektórych przypadkach braki mogą wynikać z podziału zamówienia na kilka osobnych przesyłek (np. w przypadku dłuższego czasu realizacji jednego z produktów w zamówieniu). W takich przypadkach należy oczekiwać na pozostałe dostawy zgodnie z przekazywanymi przez nas informacjami. Zgłaszając ewentualne braki lub pomyłki prosimy dokładnie opisać problem.
Zapoznaj się również z informacjami dotyczącymi sprzedaży konsumenckiej oraz gwarancji, reklamacji i zwrotów.