- Abonament serwisowy
- Formularze zgłoszeniowe
- Serwis w okresie gwarancyjnym
- Serwis w okresie pogwarancyjnym
- Kiedy gwarancja od drzwi do drzwi?
- Sprzedaż części zamiennych
- Umowy serwisowe
- Reklamacje
- Zwroty
- Profesjonalny serwis gastronomiczny
- Autoryzowany partner serwisowy RATIONAL
- Autoryzowany partner serwisowy RETIGO
- BARTSCHER - Serwis i części
- BOLARUS - Serwis i części
- BREMA - Serwis i części
- BYFAL - Serwis i części
- CAS - Serwis i części
- CATERINA - Serwis i części
- CEADO - Serwis i części
- DORA METAL - Serwis i części
- EGAZ - Serwis i części
- FORGAST - Serwis i części
- GGF - Serwis i części
- HAMILTON BEACH - Serwis i części
- HENDI - Serwis i części
- JUKA - Serwis i części
- JURA - Serwis
- KROMET - Serwis i części
- LOZAMET - Serwis i części
- MAGA - Serwis i części
- MESKO-AGD - Serwis i części
- POTIS - Serwis i części
- PROFICHEF - Serwis i części
- RAPA - Serwis i części
- REDFOX - Serwis i części
- REVOLUTION - Serwis i części
- RM GASTRO - Serwis i części
- ROBOT-COUPE - Serwis i części
- ROLLER GRILL - Serwis i części
- SILANOS - Serwis i części
- SPOMASZ-NAKŁO - Serwis i części
- STALGAST - Serwis i części
- UNOX - Serwis i części
- TOM-GAST - Serwis i części
- VAC-STAR - Serwis i części
Reklamacje
Wszelkie zgłoszenia naprawy urządzeń w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego a także zakup części możliwy jest poprzez przesłanie odpowiednio wypełnionego formularza serwisowego.
W przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek problemu związanego z dostawą zamówienia (np. uszkodzenia, pomyłki, braki lub opóźnienia w dostawie) prosimy o wypełnienie formularza reklamacji dostawy, który znajduje się poniżej. Prosimy o dokładne opisanie przyczyn reklamacji, dołączając ewentualne zdjęcie/a przedstawiające reklamowany towar. W przypadku uszkodzenia towaru powstałego w czasie transportu prosimy o sporządzenie formularza szkody z kurierem dostarczającym przesyłkę. W przypadku braku takiej możliwości prosimy o kontakt za pomocą poniższego formularza reklamacji dostawy.
Co należy zrobić?
1. Wybierz rodzaj zgłoszenia:
a. naprawy gwarancyjne, pogwarancyjne i zakup części zamiennych - formularze serwisowe
b. uszkodzenia transportowe, pomyłki lub braki w dostawie - reklamacja dostawy
2. Wypełnij odpowiedni formularz zgłoszeniowy.
3. Oczekuj kontaktu pracownika naszej firmy.
Zapoznaj się również z informacjami dotyczącymi sprzedaży konsumenckiej oraz gwarancji, reklamacji i zwrotów.