- Abonament serwisowy
- Formularze zgłoszeniowe
- Serwis w okresie gwarancyjnym
- Serwis w okresie pogwarancyjnym
- Kiedy gwarancja od drzwi do drzwi?
- Sprzedaż części zamiennych
- Umowy serwisowe
- Reklamacje
- Zwroty
- Profesjonalny serwis gastronomiczny
- BARTSCHER - Serwis i części
- BOLARUS - Serwis i części
- BREMA - Serwis i części
- BYFAL - Serwis i części
- CAS - Serwis i części
- CEADO - Serwis i części
- DORA METAL - Serwis i części
- EGAZ - Serwis i części
- FORGAST - Serwis i części
- HAMILTON BEACH - Serwis i części
- HENDI - Serwis i części
- JUKA - Serwis i części
- KROMET - Serwis i części
- LOZAMET - Serwis i części
- MAGA - Serwis i części
- MESKO-AGD - Serwis i części
- POTIS - Serwis i części
- PROFICHEF - Serwis i części
- RAPA - Serwis i części
- REDFOX - Serwis i części
- Profesjonalny serwis urządzeń marki RETIGO
- RM GASTRO - Serwis i części
- ROLLER GRILL - Serwis i części
- SILANOS - Serwis i części
- SPOMASZ-NAKŁO - Serwis i części
- STALGAST - Serwis i części
- UNOX - Serwis i części
- TOM-GAST - Serwis i części
- VAC-STAR - Serwis i części
Serwis pogwarancyjny urządzeń gastronomicznych
Serwisanci M&M Gastro zapewniają stałą opiekę serwisową również po zakończonym okresie gwarancji. Oferujemy możliwość podpisania w dowolnym momencie umowy serwisowej z naszą firmą, obejmuje ona zarówno serwis sprzętu zakupionego w sklepie M&M Gastro, jak również pełna opieka serwisowa sprzętu zakupionego w innych firmach.
Podpisanie umowy z naszym serwisem to gwarancja:
-
regularnej opieki - okresowe przeglądy, testy i kontrole skutecznie zapobiegające problemom ze sprzętem i tym samym zwiększające efektywność jego pracy
-
prowadzenia historii serwisu - sporządzanie protokołów z napraw, konserwacji i instalacji, co w znacznym stopniu ułatwi określenie przyczyny ewentualnych problemów z urządzeniem i zminimalizuje czas potrzebny na przywrócenie mu pełnej sprawności
-
szybciej reakcji - nasz serwisant zostaje wysłany na miejsce usterki niezwłocznie po wysłaniu zgłoszenia
-
krótkiego czasu napraw
-
wysokiego poziomu usług
-
telefonicznej pomocy - konsultanci ds. serwisu będący do dyspozycji klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
-
szybkiej dostępności materiałów eksploatacyjnych