Serwis
Ogólnopolski serwis
urządzeń gastronomicznych
Serwis i naprawa urządzeń gastronomicznych w ramach usług serwisowych świadczonych przez naszą firmę realizowana jest na terenie całego kraju. Wystarczy wypełnić formularz lub zadzwonić, aby szybko i sprawnie dokonać naprawy uszkodzonego sprzętu. Jako jedyni oferujemy abonamenty serwisowe dostępne w 4 pakietach, gwarantujące regularne przeglądy.
Dzięki bogatemu doświadczeniu w zakresie naprawy profesjonalnych urządzeń gastronomicznych zapewniamy pełną opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną sprzętu.
Ogólnopolski serwis
urządzeń gastronomicznych
Serwis i naprawa urządzeń gastronomicznych w ramach usług serwisowych świadczonych przez naszą firmę realizowana jest na terenie całego kraju. Wystarczy wypełnić formularz lub zadzwonić, aby szybko i sprawnie dokonać naprawy uszkodzonego sprzętu. Jako jedyni oferujemy abonamenty serwisowe dostępne w 4 pakietach, gwarantujące regularne przeglądy.
Dzięki bogatemu doświadczeniu w zakresie naprawy profesjonalnych urządzeń gastronomicznych zapewniamy pełną opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną sprzętu.
Co nas wyróżnia ?
całej Polski
uprawnienia
punktów serwisowych
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.
Świadczymy profesjonalny serwis urządzeń gastronomicznych oraz
sprzętu stosowanego w gastronomii. Jesteśmy autoryzowanym
partnerem wielu firm produkujących sprzęt gastronomiczny.
Działamy na terenie całej Polski.
Oferujemy
profesjonalny serwis oraz części zamienne urządzeń
gastronomicznych wszystkich marek dostępnych na polskim rynku.
Naprawiamy zarówno urządzenia grzewcze (kuchnie i taborety
gastronomiczne, patelnie elektryczne i gazowe, frytownice,
bemary, płyty grillowe, naleśnikarki, gofrownice, warniki do
wody, zaparzacze do kawy) jak również urządzenia chłodnicze
(szafy chłodnicze i mroźnicze, stoły do pizzy, witryny i regały
chłodnicze, zamrażarki szokowe) oraz zmywarki gastronomiczne do
naczyń i szkła.
Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
gwarancyjnym
pogwarancyjnym
zastępcze
serwisowy
Serwis w okresie gwarancyjnym
Wszystkie urządzenia zakupione w sklepie M&M Gastro objęte są co najmniej 12 miesięcznym okresem gwarancji liczonym od dnia zakupu sprzętu, wszelkie ujawnione w tym okresie wady zostaną usunięte przez nasz zespół bezpłatnie. Za dokument gwarancyjny przyjmujemy kartę gwarancyjną, która dostarczana jest z urządzeniem lub fakturą. Wysłanie zgłoszenia serwisowego jest podstawą do reakcji ze strony naszych serwisantów. Na zgłoszeniu nie może zabraknąć pełnych danych Zgłaszającego oraz dokładnego adresu pod jakim znajduje się uszkodzony sprzęt. Pomocny będzie w tym wypadku również numer faktury zakupu urządzenia. Na każde zgłoszenie reagujemy maksymalnie do 24 godzin od jego otrzymania. Sposób rozwiązania problemu uzależniony jest ściśle od rodzaju urządzenia i jego usterki. Dzięki stale rozwijanej sieci autoryzowanych punktów serwisowych na terenie całego kraju możliwe jest maksymalne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia klientów.
Gwarancji nie podlegają usterki:
Wymianie gwarancyjnej nie podlegają części zużywające się podczas normalnej eksploatacji sprzętu, takie jak:
Uszczelki
Żarowki
Wtyczki
Bezpieczniki
Serwis w okresie pogwarancyjnym
Serwisanci M&M Gastro zapewniają stałą opiekę serwisową również po zakończonym okresie gwarancji. Oferujemy możliwość podpisania w dowolnym momencie umowy serwisowej z naszą firmą, obejmuje ona zarówno serwis sprzętu zakupionego w sklepie M&M Gastro, jak również pełna opieka serwisowa sprzętu zakupionego w innych firmach.
Podpisanie umowy z naszym serwisem to gwarancja:
- Regularnej opieki
- Prowadzenia historii serwisu
- Szybkiej reakcji
- Krótkiego czasu naprawy
- Wysokiego poziomu usługi
- Pomocy telefonicznej
- Szybkiej dostępności materiałów eksploatacyjnych
Urządzenia zastępcze
Czasami naprawa urządzenia trwa dłużej niż byśmy tego
chcieli. Wynika to najczęściej z braku dostępnych części,
których zamówienie może trwać nawet kilka tygodni (np. w
przypadku modelu nieprodukowanego od wielu lat lub
importowanych urządzeń nieznanego producenta). W związku z
tym, aby zapewnić jak najwyższy poziomu obsługi serwisowej
naszym klientom, w wybranych przypadkach oferujemy urządzenia
zastępcze na czas trwania naprawy.
W takich sytuacjach wszelkie szczegóły - tj. czas
wypożyczenia urządzenia zastępczego, koszt wypożyczenia (w
tym dostawa i zwrot) oraz możliwość ewentualnego wykupu
takiego urządzenia, ustalane są indywidualnie. Po ustaleniu i
akceptacji warunków podpisujemy umowę, która zawiera
wszystkie niezbędne informacje, warunki oraz obowiązki każdej
ze stron umowy.
Abonament serwisowy
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów naszą ofertę
poszerzyliśmy o możliwość zamówienia usług serwisowych w
postaci abonamentów. Jest to nowość na rynku HoReCa, jako
pierwszy dostawca sprzętów gastronomicznych i usług
zdecydowaliśmy się na zaproponowanie naszym Klientom
regularnego wsparcia technicznego.
W oparciu o wieloletnie doświadczenie naszych
serwisantów oraz dbając o najwyższy poziom świadczonych usług
stworzyliśmy 4 pakiety abonamentu (każdy pakiet można
rozbudować o dodatkowe godziny).
Pakiet EKO
2 przeglądy w ciągu roku,
2 pakiety chemii
Pakiet STANDARD
4 przeglądy w ciągu roku,
4 pakiety chemii
Pakiet KOMFORT
6 przeglądów w ciągu roku,
6 pakietów chemii
Pakiet PRESTIGE
12 przeglądów w ciągu roku,
12 pakietów chemii
Dlaczego warto:
• systematyczne czyszczenie i odkamienianie urządzeń
• regularne dostarczanie profesjonalnej chemii do pielęgnacji i konserwacji
• dojazd do klienta w ciągu 24h od zgłoszenia awarii
• maksymalnie krótki czas naprawy
• stała, niska stawka za regularny serwis sprzętu
• stała i szybka pomoc w sytuacjach kryzysowych
• indywidualnie prowadzona historia serwisowa sprzętu
• bezpłatne konsultacje z naszymi specjalistami
• błyskawiczny dostęp do części zamiennych
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.
Świadczymy profesjonalny serwis urządzeń gastronomicznych oraz
sprzętu stosowanego w gastronomii. Jesteśmy autoryzowanym
partnerem wielu firm produkujących sprzęt gastronomiczny.
Działamy na terenie całej Polski.
Oferujemy
profesjonalny serwis oraz części zamienne urządzeń
gastronomicznych wszystkich marek dostępnych na polskim rynku.
Naprawiamy zarówno urządzenia grzewcze (kuchnie i taborety
gastronomiczne, patelnie elektryczne i gazowe, frytownice,
bemary, płyty grillowe, naleśnikarki, gofrownice, warniki do
wody, zaparzacze do kawy) jak również urządzenia chłodnicze
(szafy chłodnicze i mroźnicze, stoły do pizzy, witryny i regały
chłodnicze, zamrażarki szokowe) oraz zmywarki gastronomiczne do
naczyń i szkła.
Szukasz profesjonalnego serwisu? Napisz lub zadzwoń do nas.
Przykładowe urządzenia, które serwisujemy
Urządzenia
rozdrabniające
Zmywarki
gastronomiczne
Urządzenia
pakujące
Urządzenia
grzewcze
Urządzenia
chłodnicze
Ekspresy
do kawy
Przykładowe marki, które serwisujemy
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z naszej szerokiej oferty profesjonalnego montażu
urządzeń gastronomicznych. W naszej ofercie znajduje się:
- Kompleksowy montaż urządzeń
- Realizacja w dowolnym miejscu na terenie całego kraju
- Wykonywany przez wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników serwisu M&M Gastro
- Każdy z naszych serwisantów posiada wszelkie wymagane uprawnienia i certyfikaty.
Profesjonalny montaż minimalizuje ryzyko wystąpienia wszelkich problemów w najważniejszym momencie realizacji inwestycji i zmniejsza prawdopodobieństwo awarii urządzeń.
Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Montaż
zmywarek
podblatowych
Montaż
zmywarek
kapturowych
Montaż
pieców do pizzy
Montaż
kuchni elektrycznych
Montaż
patelni elektrycznych
Montaż
kuchni gazowych
Montaż
patelni gazowych
Montaż pieców
konwekcyjno
-parowych elektry.
Retigo
Montaż pieców
konwekcyjno
-parowych elektry UNOX.
Montaż
taboretów gazowych
Wszystkie produkty objęte opcją montażu posiadają stosowną informację na stronie produktu, co pozwala na jej wybór przy dodawaniu produktu do koszyka.
Pamiętaj o tym, że profesjonalny montaż zmniejsza znacząco ryzyko
awarii urządzenia, pozwalając na płynną pracę lokalu
gastronomicznego co ma bezpośredni wpływ na odpowiednią obsługę
klientów. Nie ryzykuj i zadbaj o właściwy montaż urządzeń. Główne
korzyści naszych usług:
- Możliwość ustalenia montażu w dogodnym terminie
- Kompleksowa usługa obejmująca szereg czynności zapewniających właściwe podłączenie i uruchomienie
- Realizacja w dowolnym miejscu na terenie całego kraju
- Wykwalifikowani i doświadczeni serwisanci M&M Gastro posiadający wymagane uprawnienia i certyfikaty
- Stale poszerzana lista urządzeń objętych montażem
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.
Umożliwiamy zakup części zamiennych do wszystkich urządzeń
znajdujących się w naszej ofercie. W trakcie procesu zakupu
konieczne jest podanie typu urządzenia oraz jego producenta -
dzięki temu możliwe jest dokładne dopasowanie części do
uszkodzonego sprzętu. Często, szczególnie w przypadku uszkodzeń
polskich producentów, konieczne jest również podanie roku
produkcji. Wszelkie tego typu informacje znajdują się na
tabliczce znamionowej urządzenia.
Czas realizacji zamówienia jest bezpośrednio uzależniony
od dostępności danej części w magazynach naszych dostawców i
producentów. W przypadku długiego czasu oczekiwania na
brakującą część możliwa jest rezygnacja ze złożonego
zamówienia.
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.
Obsługa zgłoszeń serwisowych (serwis gwarancyjny, pogwarancyjny, zakup części) oraz pomoc techniczna.
Planujesz otwarcie lub modernizację lokalu gastronomicznego? Zapewniamy kompleksową realizację inwestycji: projekt, dobór urządzeń, dostawę, montaż, uruchomienie.
Pomoc w doborze i zakupie odpowiedniego sprzętu gastronomicznego. Obsługa zamówień - za wyjątkiem zamówień ze sklepu internetowego.
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych (np. szkody transportowe, braki w dostawach, jakość obsługi).
- Firma
- Instytucja budżetowa
- Osoba prywatna
Zamów serwis
- Serwis gwarancyjny
- Serwis pogwarancyjny
- Części zamienne