- Abonament serwisowy
- Formularze zgłoszeniowe
- Serwis w okresie gwarancyjnym
- Serwis w okresie pogwarancyjnym
- Kiedy gwarancja od drzwi do drzwi?
- Sprzedaż części zamiennych
- Umowy serwisowe
- Reklamacje
- Zwroty
- Profesjonalny serwis gastronomiczny
- BARTSCHER - Serwis i części
- BOLARUS - Serwis i części
- BREMA - Serwis i części
- BYFAL - Serwis i części
- CAS - Serwis i części
- CEADO - Serwis i części
- DORA METAL - Serwis i części
- EGAZ - Serwis i części
- FORGAST - Serwis i części
- HAMILTON BEACH - Serwis i części
- HENDI - Serwis i części
- JUKA - Serwis i części
- KROMET - Serwis i części
- LOZAMET - Serwis i części
- MAGA - Serwis i części
- MESKO-AGD - Serwis i części
- POTIS - Serwis i części
- PROFICHEF - Serwis i części
- RAPA - Serwis i części
- REDFOX - Serwis i części
- Profesjonalny serwis urządzeń marki RETIGO
- RM GASTRO - Serwis i części
- ROLLER GRILL - Serwis i części
- SILANOS - Serwis i części
- SPOMASZ-NAKŁO - Serwis i części
- STALGAST - Serwis i części
- UNOX - Serwis i części
- TOM-GAST - Serwis i części
- VAC-STAR - Serwis i części
Zwroty
Konsument:
Konsument, który zakupił produkt w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową a także osoba fizyczna, o której mowa w art. 7aa Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 tej ustawy.
W razie rezygnacji z potwierdzonego zamówienia lub jego części, klient zobowiązany jest poinformować sprzedawcę o tym fakcie. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w standardowej paczce, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka kurierska. Odmowa przyjęcia towaru jest równoznaczna z jego zwrotem. Towary wykonane ze stali nierdzewnej według indywidualnej wyceny i wymiarów ustalonych z klientem, a także towary pochodzące z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.
Firma/Jednostka Budżetowa:
Zwrot towaru w przypadku zakupów dokonywanych przez firmy/instytucje publiczne musi być każdorazowo zaakceptowany przez Dział Handlowy M&M Gastro. Klient prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą ma możliwość dokonania zwrotu na takich zasadach jak konsument jedynie w przypadku, kiedy kupuje towar w bezpośrednim związku z działalnością gospodarczą, ale z treści umowy wynika, iż zakup nie ma dla niego charakteru zawodowego (w szczególności na podstawie informacji zawartych w CEIDG). Odmowa przyjęcia towaru jest równoznaczna z jego zwrotem. Towary wykonane ze stali nierdzewnej według indywidualnej wyceny i wymiarów ustalonych z klientem, a także towary pochodzące z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.
Co należy zrobić?
1. Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
2. Prześlij oświadczenie w dowolnej formie - mailem, faksem, lub wypełnij formularz zamieszczony poniżej.
3. Wyślij produkt na adres firmy M&M Gastro, pamiętając o takim zabezpieczeniu przesyłki, aby się nie uszkodziła podczas transportu. Do zwracanego produktu dołóż koniecznie wypełnione oświadczenie. Produkt wraz z oświadczeniem wyślij na adres:
z dopiskiem "ZWROT TOWARU"

Zapoznaj się również z informacjami dotyczącymi sprzedaży konsumenckiej oraz gwarancji, reklamacji i zwrotów.