Rabat został przygotowany z myślą o klientach, którzy planują otworzyć nowy lokal lub doposażyć istniejący. Ofertę kierujemy do osób, które chcą dokonać pierwszego zakupu w M&M Gastro. Każdy nowy klient otrzyma rabat w wysokości -20%* na dokonanie pierwszego zakupu produktów marki Forgast, Profichef i Modermo o łącznej wartości powyżej 1000 zł netto.
Jak skorzystać z rabatu?
Wystarczy poinformować pracownika działu handlowego podczas rozmowy telefonicznej lub w korespondencji mailowej o fakcie posiadania ulotki z rabatem.
UWAGA! Rabat nie dotyczy produktów z outletu.
ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE:
Skorzystaj z pomocy Naszych doświadczonych handlowców i dokonaj zamówienia telefoniczne. Podczas rozmowy telefonicznej poinformuj handlowca o otrzymanym kodzie rabatowym i podaj go podczas rozmowy. Handlowiec obsługujący zamówienie obliczy dla Ciebie odpowiednią cenę.

Zamówienie możesz przesłać także mailowo na adres ds@mmgastro.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego. W treści podaj dane firmy, na którą chcesz dokonać zamówienia, podaj produkty, które Cię interesują oraz poinformuj Nas, że otrzymałeś ulotkę z hasłem promocyjnym.
Ważne! Z uwagi na obecne możliwości naszej witryny, rabat jest doliczany wyłącznie podczas dokonywania zamówienia telefonicznie lub mailowo.
1. KONTAKT
Podczas pierwszego kontaktu telefonicznego nasz specjalista umówi wizytę w miejscu powstania inwestycji oraz dopyta o najważniejsze kwestie charakteryzujące nowy lokal.
2.DORADZTWO
Dzięki bogatemu doświadczeniu, żaden lokal nie stanowi dla nas problemu. Wspólnie z inwestorem szukamy rozwiązań umożliwiających ergonomiczne i ekonomiczne zaprojektowanie lokalu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.PROJEKT
Współpracujemy z inwestorem na etapie tworzenia projektu, dzięki czemu jego opinie i propozycje są na bieżąco adaptowane na poszczególnych etapach projektowania.
4.KOSZTY
Finanse to bardzo waży element każdej inwestycji, dlatego projektując i przygotowując kosztorysy zawsze mamy na uwadze budżet klienta. Szanujemy koszty i dobieramy optymalne rozwiązania technologiczne.
5.FINANSE
Aktywnie pomagamy naszym klientom w uzyskaniu niezbędnych środków na finansowanie inwestycji.
6.FINALIZACJA INWESTYCJI
Nasi przedstawiciele handlowi współpracują z inwestorem przez cały okres przygotowywania inwestycji. Nasza firma też usługę montażu i przedłużenia gwarancji a także przeszkolenia z podstawowej obsługi zamontowanych urządzeń. Ponadto inwestor ma możliwość doposażenia lokalu w drobne sprzęty i akcesoria.
7.CZAS NA DETALE
Nasz Dział Handlowy tworzy doświadczona grupa handlowców. Każdy klient, który dokonuje zamówień otrzymuje swojego opiekuna handlowego, co usprawnia kontakt i prowadzenie transakcji na każdym etapie. Nasi handlowcy pomogą w wybraniu odpowiednich produktów, tak aby efekt był naprawdę wyjątkowy.
8.A CO PO OTWARCIU?
Nadal jesteśmy z Tobą. Twój opiekun handlowy pozostaje do Twojej dyspozycji kiedy czegoś potrzebujesz, a nasz serwis zadba o to abyś nie został sam w przypadku awarii lub innego problemu.
Dlaczego warto nam zaufać?
- mamy 20 lat doświadczenia w branży HoReCa
- działamy na terenie całego kraju
- nasz zespół to grupa wyszkolonych specjalistów
- każdy nasz klient zyskuje swojego opiekuna
- mamy szeroki asortyment produktów
- stale poszerzamy naszą ofertę
- posiadamy wyspecjalizowany serwis
- montujemy i serwisujemy zakupiony u nas sprzęt
- zaprojektujemy twój lokal
- pomożemy Ci uzyskać finansowanie dla Twojej inwestycji
*Rabat naliczany jest od cen katalogowych.
SPRAWDŹ OFERTĘ NASZYCH MAREK: