CAS - Serwis i części zamienne do wag elektronicznych. Szybko i profesjonalnie

⤴ ukryj

  • profichef
  • modermo
  • stalgast
  • hendi
  • dora
  • santos
  • sola
  • pintinox
  • potis

CAS - Serwis wag elektroniczny

 

 

Oferujemy profesjonalny serwis wag elektronicznych do sklepów i gastronomii marki CAS. Działamy na terenie całego kraju. Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie w branży gastronomicznej co znacznie pomaga nam w szybszym i trafniejszym rozpoznaniu przyczyn awarii i uszkodzeń. Doskonale wiemy jak ważna jest szybka reakcja i skuteczna naprawa sprzętu, który podczas codziennej pracy w gastronomii poddawany jest często bardzo dużemu obciążaniu i jest niezbędny do prawidłowej i ciągłej pracy lokalu.

 

 

Abonamenty serwisowe

Oprócz ogólnopolskiego serwisu urządzeń CAS oferujemy również specjalne abonamenty serwisowe polegające na stałych i regularnych wizytach naszych serwisantów oraz cyklicznym dostarczaniu środków chemicznych (myjących i pielęgnujących) pozwalających na zmniejszenie ryzyka powstawania najczęstszych usterek urządzeń gastronomicznych wynikających bardo często z niedbalstwa lub wręcz niewłaściwego użytkowania. W zależności od wybranego abonamentu serwisowego dostępnych jest aż 12 przeglądów w ciągu roku wraz z 12 pakietami chemii. Tego typu rozwiązanie zapewnia nie tylko regularne przeglądy serwisowe urządzeń gastronomicznych, ale także systematyczne czyszczenie i odkamienianie, pielęgnację i konserwację sprzętu.

 

 

Zalety naszego serwisu

W ramach oferowanych abonamentów serwisowych świadczymy zarówno serwis urządzeń Bolarus, jak również wszystkich pozostałych dostępnych na rynku producentów urządzeń gastronomicznych. Zapewniamy dojazd do klienta w ciągu 24h, krótki czas naprawy, obniżone koszty serwisu (stała, niska stawka za regularny serwis), błyskawiczny dostęp do części zamiennych, szybką pomoc w kryzysowych sytuacjach, bezpłatne konsultacje z naszymi specjalistami, indywidualnie prowadzoną historię serwisową sprzętu gastronomicznego. 

 

 

Serwis i części zamienne

Serwis oraz części zamienne dostępne są do wszelkiego rodzaju wag elektronicznych marki CAS. Wykonujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne na terenie całej Polski.

 

 

 

Serwis na terenie całej Polski

Posiadamy główne bazy serwisowe we wszystkich największych miastach na terenie całego kraju. Dzięki temu jesteśmy w stanie szybko i sprawnie usunąć zgłoszoną awarię.

 

Znajdziesz nas miedzy innymi w takich miastach jak: Białystok, Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Nowy Targ, Olsztyn, Opole, Poznań, Radom, Rzeszów, Słupsk, Szczecin, Wałbrzych, Warszawa, Wrocław. Takie rozmieszczenie poszczególnych baz serwisowych pozwala na reagowanie na każde zgłoszenie w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii.

 

 

 

W przypadku jakichkolwiek pytań lub zgłoszeń serwisowych prosimy o kontakt z naszym Działem Serwisu Urządzeń Gastronomicznych lub wypełnienie jednego z poniższych formularzy:

 

327 508 130 wew. 2

327 508 271

serwis@mmgastro.pl


 


 

Formularze zgłoszeniowe:

 

  • Zakup części zamiennych
  • Serwis gwarancyjny
  • Serwis pogwarancyjny

Formularz zakupu części zamiennych

  • Należy wpisać NIP bez spacji i myślników.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • stacjonarny komórkowy
  • Należy podać numer telefonu bez myślników.
  • Należy podać numer telefonu bez myślników.
  • Należy spisać z faktury lub tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z faktury lub tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • *Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z regulaminem serwisu oraz poniższą klauzulą informacyjną*
    *Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w treści formularza kontaktowego przez M&M Gastro s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Owsiana 58a, 40-780 Katowice, w celu otrzymania odpowiedzi na przesłaną wiadomość oraz przekazywania na podany adres e-mail, numer telefonu lub w formie SMS-ów informacji dotyczących usług M&M Gastro s.c. zgodnie z treścią przesłanej wiadomości, do czasu cofnięcia lub wygaśnięcia mojej zgody.

Formularz serwisu gwarancyjnego

  • Należy wpisać NIP bez spacji i myślników.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • stacjonarny komórkowy
  • Należy podać numer telefonu bez myślników.
  • Należy podać numer telefonu bez myślników.
  • Należy spisać z faktury lub tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z faktury lub tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • *Oświadczam, że zapoznałem/am się z informacją na temat usterek niepodlegających gwarancji i w przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu ponoszę koszty przyjazdu serwisanta. Oświadczam również, że w przypadku braku wypełnionej karty gwarancyjnej urządzenia ponoszę koszty związane z przyjazdem serwisanta i częściami potrzebnymi do naprawy urządzenia.
    Niezakwalifikowanie naprawy urządzenia jako naprawa gwarancyjna wywoła skutek w postaci wystawienia faktury w kwocie 120 zł netto z każdą rozpoczętą roboczogodzinę wizyty i dodatkowo dojazdu w kwocie 1,5 zł netto za każdy kilometr licząc w dwie strony z najbliższej siedziby gwaranta.
  • *Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z regulaminem serwisu oraz poniższą klauzulą informacyjną*
    *Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w treści formularza kontaktowego przez M&M Gastro s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Owsiana 58a, 40-780 Katowice, w celu otrzymania odpowiedzi na przesłaną wiadomość oraz przekazywania na podany adres e-mail, numer telefonu lub w formie SMS-ów informacji dotyczących usług M&M Gastro s.c. zgodnie z treścią przesłanej wiadomości, do czasu cofnięcia lub wygaśnięcia mojej zgody.

Formularz serwisu pogwarancyjnego

  • Należy wpisać NIP bez spacji i myślników.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • Należy wpisać adres użytkowania urządzenia.
  • stacjonarny komórkowy
  • Należy podać numer telefonu bez myślników.
  • Należy podać numer telefonu bez myślników.
  • Należy spisać z faktury lub tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z faktury lub tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • Należy spisać z tabliczki znamionowej.
  • *Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z regulaminem serwisu oraz poniższą klauzulą informacyjną*
    *Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w treści formularza kontaktowego przez M&M Gastro s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Owsiana 58a, 40-780 Katowice, w celu otrzymania odpowiedzi na przesłaną wiadomość oraz przekazywania na podany adres e-mail, numer telefonu lub w formie SMS-ów informacji dotyczących usług M&M Gastro s.c. zgodnie z treścią przesłanej wiadomości, do czasu cofnięcia lub wygaśnięcia mojej zgody.
Google+
0
Top

PROMOCJE
Sales Manago chat
-
SM chat ikona